czwartek, 25 czerwca 2015

Zgodnie z życzeniem...

Cześć!

W dzisiejszym poście, zgodnie z życzeniem Victorii Diamondson pokażę wam płaszcz z zadania z wczorajszej aktualizacji. Ale najpierw zadam wam pytanie: wiedzieliście o ,,Brzozowym Wzgórzu" ? Ja dowiedziałam się o nim wczoraj, przez przypadek. A było tak: 
Jeźdiłam z wyłączonym interfejsem, bo chciałam zrobić dla was zdjęcia i... zgubiłam się! Włączyłam mapę dopiero wtedy, kiedy zobaczyłam na moim ekranie napis ,,Brzozowe Wzgórze".
Łapcie zdjęcia z wzgórza! :







Ok, przejdźmy do tematu posta czyli płaszcza z zadania u Tan (zdjęcia robione podczas szukania skarbu, którego nie znalazłam) :

Wizyta w Wiosce Valedale


Przystanek na plaży :D


Płaszcz od przodu :)


Płaszcz od tyłu :p


Zdjęcie z turystą, u którego miałam zadania


Na koniec mam do was pytania (odpowiadajcie jak zawsze w komentarzach) :
- Czy podoba wam się mój zestaw, w którym robiłam zdjęcia?

- Najpierw (po wakacjach) kupić fryza za 990sc, czy zestaw dla niego za 581sc (lub 37700sj)?

- Jakie imię dać fryzowi? Ja myślałam nas BlackPearl, ale nwm czy jest ono dobre...


Ok, to koniec dzisiejszego posta (ale może dodam jeszcze coś)❤ 
Narazie! 


~Jamie~

2 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia. A płaszcz jest super i bardzo ci pasuje do uzdy. Odpowiedzi:
    -Tak, ale uzda trochę nie do koloru i owijki, ale i tak super
    -Najpierw kup fryza a potem na sprzęt zbieraj
    -Możesz ją nazwać na przykład SuperNova albo StarRider

    Miłego zakończenia roku szkolnego!
    PS: Jutro szykuje się post z moimi ocenami końcowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :D :D :D
    Co do imienia fryza, myślałam nad PinkPrincess lub PinkQueen (Pink, bo zestaw będzie różowy)
    Fajnie, że zestaw Ci się podoba❤
    Ja chyba nie dodam posta z ocenami, bo się wszyscy załamią (3/4 to... dobre [4])

    OdpowiedzUsuń