wtorek, 9 czerwca 2015

Nieudana sesja z klubem...

Hej!
Dzisiaj mam dla was krótki post ze zdjęciami z trzema dziewczynami z klubu: Victorią Diamondson, Mirą Graywood i Viktorią Sunson. Dziewczyny nie chciały pozować, więc razem jesteśmy na... żadnym zdjęciu! Ok, to oglądajcie (sorki za chat) : 


To jest nawet spoko, ale nie ma właścicielki (Victorii Diamondson)

A one nie wiedziały, gdzie ja jestem i się rozglądały xD (macie 10 sekund żeby zgadnąć które to one, potem przewijajcie dalej) :





Niespodzianka!!! (jeśli któraś z was tu jest, to niech teraz patrzy) Zobaczcie, skąd je widziałam i które to one:








I teraz ostatnie zdjęcie (chciałam wskoczyć na pomnik, ale się nie dało więc stanęłam obok) patrzcie:


Mam nadzieję, że kiedyś zrobimy powtórkę, bo ta sesja nie wyszła do końca...
Ok, to narazie! Papa!


~Jamie~

4 komentarze:

  1. Wiem, ale to pierwsze co przyszło mi do głowy. A tak wgl to przecież napisałam że jesteś właścicielką. Wiedziałyście że jestem na górze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko ja tu jestem Ziemniakiem. :[
    Właśnie, ja nie zauważyłam, że ty tam jesteś... szczerze mówiąc ja też szukałam Naleśnika, cudem znalazłam Placka! xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne że masz jakieś zjęcia XD



    ~♥Olympia Ponylake/Rychu♥~

    OdpowiedzUsuń