sobota, 27 czerwca 2015

Nareszcie!

Hej!
Dziś nastał jeden z moich najlepszych dni na sso, a mianowicie...  OTWORZYŁAM GHV! (wybaczcie, że zdjęcia nie po kolei ale inaczej nie dałam rady) Macie fotki! :















Macie jeszcze zdjęcie psa Techno i jego budy:

Nawet mój pies nie ma takiej budy! (bo mieszka w domu xD)


Uciekam przed psem! O.o



Na koniec chciałam przeprosić za brak posta wczoraj, ale cały dzień nie było mnie w domu :(
Przejdźmy do pytań, które zadaję czasem na końcu posta...

Które zdjęcie podoba wam się najbardziej?

Macie już GHV? Jak tak, to od jak dawna?

Ok, to narazie by było na tyle! ❤
Papa!


~Jamie~





3 komentarze:

  1. Najlepsze zdj jak brama się otwiera

    GHV mam od Wielkanocy

    :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam Golden Hills od kilku dni! Tam jest tak pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O.O Wesołe Ciasteczko, nie wiedziałam że czytasz tego bloga (*^o^*)

    OdpowiedzUsuń