poniedziałek, 8 czerwca 2015

rozeta

Hej!
Dzisiaj tylko taki krótki post z okazji...
Mojej pierwszej rozety z kucykowych cs :D i z okazji drugiego miejsca na cs w moor, ale to nie ma dla mnie znaczenia.
Podziwiajcie! xD Oto ona (ta od kucyków) :


Według was może nie być to wielkie osiągnięcie, więc pewnie teraz pomyślicie: 'OMG po prostu Tak się chwali, że zaraz przestanę czytać tego badziewnego bloga! Ja mam kilka takich, a nawet dużo lepszych!'

Ale proszę, nie myślcie tak... Ja tylko chcę się podzielić z wami moim szczęściem. Mam jeszcze inne rozety, ale po co mam od razu mówić ile ich mam albo robić o nich specjalną zakładkę? Po co ja się pytam? Takie zakładki są mi niepotrzebne, no chyba że ktoś (albo kilka ktosi) zaczną drwić że mnie, że nie mam żadnych rozet. Zakładka pojawi się tylko w takim wypadku!
 To narazie tyle. Papa! :)


~Jamie~

4 komentarze:

  1. OMG po prostu Tak się chwali, że zaraz przestanę czytać tego badziewnego bloga! Ja mam kilka takich, a nawet dużo lepszych

    xD xD xD xD xD

    OdpowiedzUsuń