wtorek, 16 czerwca 2015

Nowa fryzura...

Witajcie!

Wybaczcie mi, że wczoraj nie było posta, ale nie miałam żadnych zdjęć, pomysłów, i ochoty na pisanie posta :( 
Ale dzisiaj powracam z porcją świeżych zdjęć i nowości na moim koncie :D
A więc zaczynajmy! 



1. Nowy zestaw westernowy :) podoba się wam?



2. Zdjęcie specjalnie dla Ziemniaka (Miry Graywood) z klubu Cute Arrows Friends❤   Nie wiedziałam, że masz swoje zawody :O




3. Nowa fryzura Północy :3 Bardzo mi się podoba, ale chcę znać waszą opinię na temat nowej fryzury, bo wiem że niektórzy nigdy nie chcieli żebym ją kupowała...







4. Mała przejażdżka na oklep...



5. Przejażdżki ciąg dalszy...




6. Zdjęcie od przodu... Ten koń ma taką minę, że się go boję! :O




Ok, to narazie tyle zdjęć. Proszę napiszcie w komach, czy podoba się wam zestaw westernowy, nowa fryzura Północy, i czy was też przeraża mina konia ma ostatnim zdjęciu❤
Papa!


~Jamie~

4 komentarze:

  1. Fajny zestaw westernowy , fryzura mi się nie podoba , ale najważniejsze że tobie się podoba :)

    ~Doggi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź ❤❤

      P.S.Dzięki, że weszłaś na bloga :D

      Usuń
  2. A mi się wszystko podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.O Nie wiedziałam, że będzie Ci się podobać fryzura konia... Myślałam że będziesz przeciw tej fryzurze

      Usuń