środa, 3 czerwca 2015

Jazda inaczej...

Cześć!

Teraz pokarzę wam jazdę trochę... inaczej. A zaczęło się tak, że z koleżanką (na sso Sofie Hawkbrooke) postanowiłyśmy zrobić buga z fryzjerem (później link do filmiku jak go zrobić), a potem poszłyśmy robić wyścigi. Wyglądało to tak, jakbyśmy lążowały konie stojąc lub siedząc.  Macie zdjęcia:












Mam dla was też mój pierwszy edit (jak źle napisałam to poprawcie w komach). Jest brzydki, bo to mój pierwszy. Szkoda gadać, lepiej od razu wstawię zdjęcie:




Podoba wam się?

~Jamie~

5 komentarzy:

  1. Jamie , nie rób zdjęć telefonem , bo to nie wychodzi :/ Radze Ci robić zdjęcia jak ja czyli : Jesteśmy na Star Stable , chcemy zrobić zdjęcię i klikamy przycisk na klawiaturze PrntScr , Wyłączamy sso (lub klikamy przycisk windows żeby nam się nie wyłączyło) wchodzimy w Painta i dajemy wklej , zapisujemy i gotowe! Dajemy na bloga :D Wychodzą takie zdjęcia jak u mnie na blogu :)

    Zapraszam na mojego bloga : ssomagdalenadogfield.blogspot.com

    Papa :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za radę, a na bloga na pewno wejdę i zostawię komentarz :D dzisiaj postaram się zmienić te zdjęcia <3 A jak nie dzisiaj, to w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Nie wiedziałam, że ktoś oprócz Victorii to czyta O.o

      Usuń
    2. Czytam mało blogów , czyli te porządne :) (I te które znam)

      Zapraszam na mojego bloga : ssomagdalenadogfield.blogspot.com

      Usuń