niedziela, 7 czerwca 2015

Kilka zdjęć xD

Hej!
Dzisiaj mam dla was kilka nowych fotek. Każda na inny temat, ale to dlatego że nie miałam o czym pisać XD
U mnie na sso nie dzieje się nic ciekawego... :(


Pierwszy fotka...  Nie zdążyłam na cs (bo obcinałam włosy do ramion, chociaż miałam do pasa) więc ją zrobiłam, czekając aż moja koleżanka skończy biec w zawodach :(


Druga... dopiero dzisiaj zauważyłam nowe miejsce na cs, koło srebrnej polany. Ciekawe kiedy będą otwarte...
(sorki za chat)


Trzecia... Zgadnijcie, na czym przyłapałam stajenną! Ona... SPAŁA ZAMIAST PRACOWAĆ!!! A nasze postacie nigdy nie śpią! I gdzie tu sprawiedliwość ja się pytam?!?! Stajenna ma lepiej, niż jej pracodawca...


Jak narazie to tyle. Papa!

~Jamie~

6 komentarzy:

  1. xD. Ta stajenna... ja nigdy ją nie przyłapałam na takim czymś! Kogo ty zatrudniasz?!

    ~Doggi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doggi, mam pytanie:
      Czy teraz zdjęcia wyglądają lepiej? (dodaję je na kompie)

      Usuń
  2. Nie mam pojęcia... kiedyś razem z koleżanką przyłapałyśmy ją na czytaniu książki w okularach, to wiesz...

    P.S. Super że znowu wpadłaś na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super gratki :D to ja Szarlotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że weszłaś i zostawiłaś koma :D

    OdpowiedzUsuń