poniedziałek, 26 października 2015

DUD bez mgły+ konkurs u Magdy❤

Hejka!
Dzisiaj wybrałam się z Bigheart na przejażdżkę do DUD :) ale nie była to zwykła przejażdżka, ponieważ do Doliny pobiegłam na piechotę od ujeżdżalni... pewnie domyślacie się dlaczego...? A nawet jak nie, to wam powiem :p a mianowicie: robiłam buga aby nie było mgły. Wtedy jest tam tak pięknie❤
Tak więc nie przedłużając pokazuję wam zdjęcia :
















Na końcu chciała bym poinformować was o konkursie u Magdaleny Dogfield. Mam nadzieję, że przynajmniej kilku moich czytelników weźmie udział, ponieważ jest o co walczyć :D do wygrania Star Rider na 14 dni. Więcej dowiecie się na blogu organizatorki^^
Ok, jest dość późno więc idę spać 💤
Dobranoc!

~Jamie~

P.S. Przypominam o kolażach! (więcej o nich w poprzednim poście)

3 komentarze:

  1. Wow, muszę spróbować! Nienawidzę tej mgły! Ale jak biegłaś na piechotę, to jak potem skipłaś konia do DUD?

    Wejdź do mnie na bloga, bo kilka nowych postów jest bez komentarzy od cb :-/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny blog <3
    Zapraszam do mnie starstable-sara.blogspot :)

    OdpowiedzUsuń