sobota, 10 października 2015

Shire i newsy!

Hejka!

Jak pewnie się domyślacie, w środę (czyli wtady, kiedy je dodali) kupiłam konia rasy Shire, Bigheart. Pierwsze dwa zdjęcia są z środy, a pozostałe z dzisiaj. Hmmm... co więcej dodać? Chyba nic, więc zapraszam do oglądania zdjęć. Jeśli sobie o czymś przypomnę, to napiszę na końcu posta.





Krótka prezentacja (niestety zdjęcia nie po kolei) :

Szybki galop

Wolny galop

Kłus

Stęp


Cwał

Eee... dębowanie?


Porównanie shire i morgana


Zdjęć na razie tyle... Aha! Już wiem co miałam dopisać:
- Niedługo pojawi się zakładka o moich figurkach koni schleich

- Założyłam sso' wego snapchata! Można zapraszać: jamie_zebralee

- Jutro prawdopodobnie zrobię ,,Harry Potter challange" z okazji dnia Potterheads ❤❤❤ (tak, seria challange tygodnia dalej trwa)

- W najbliższym czasie pojawi się post z faktami o mnie ;)

- Został dodany kod dla star rider lt- EB58P. Dostajemy za niego siodło, którego zdjęcie dodam jutro. Kody na kolejne części zestawu będą wysyłane do sr lt co miesiąc

- Pozdrawiam Zuzię z mojej klasy (link do jej bloga)


Ok, kończę więc tego posta i zaczynam przygotowywać fakty o mnie i kompletować strój w barwach domów z HP (na challange)
Pa pa!

~Jamie~

4 komentarze: