środa, 21 października 2015

Fakty o mnie+ niespodzianka!

Witajcie!
Wróciłam po kolejnej przerwie :D Brakowało mi pisania ale nie miałam pomysłu na fakty do tego posta :c ale nareszcie zabrałam się za myślenie i w końcu mogę wam przedstawić trochę faktów o mnie. Niestaty pomieszałam fakty o moim koncie z sso i życie realne... tak więc zapraszam!

1. Mam brzydkie imię...  Zosia :(
2. Mam 12 lat
3. Jestem w 6 klasie szkoły podstawowej
4. Mam psa, kota i akwarium z rybami
5. Znam Vickę naprawdę
6. Nie lubię mojej nauczycielki od j.polskiego
7. Pomyślicie sobie, że jestem dziwadłem ale...
8. Lubię MATEMATYKĘ!
9. Mam bardzo dziwną klasę
10. Mam sso' wego snpchata
11. jamie_zebralee
12. W sso gram od ponad roku
13. Moja ulubiona pora roku to zima
14. Mam starszą siostrę
15. Czytam niezliczoną ilość blogów o star Stable
16. Z mojej szkoły (prawdopodobnie) w sso grają tylko 3 osoby
17. Lubię trenować konie
18. Mam 11 koni
19. Zbieram konie schleich
20. Mam ich 25
21. Mam 9 kompletów dla koni i dla postaci (Pozdro dla Vicki [razem wymyśliłyśmy większość])
22. W styczniu będę mieć 13 lat
23. Namówiłam do grania w star stable dwie osoby (-,- czemu tak mało!?)
24. Mam już do robienia głównie reputację D:
25.  Jestem administratorem dwóch stron na fb
26. Mam brązowe oczy i brązowe włosy
27. Mam piegi
28. Mam ok. 1.60 wzrostu
29. Jestem Potterhead
30. KOCHAM KSIĄŻKI I SŁODYCZE❤❤❤
31. W przyszłości chcę być grafikiem komputerowym i pracować w biurze star stable
32. Jestem harcerzem ❤
33. Numer mojej drużyny
34. Tłumaczenie nazwy mojego klubu z sso na polski to ,,Jeźdźcy smutnych bananów" xD
35. Nienawidzę małych dzieci! Są okropne! 
36. Mieszkam na wsi
37. Uwielbiam spać do późna
38. I ❤ kakao
39. Lubię nosić ciepłe skarpetki (hak jestem w domu!)
40. Koniec faktów!


Uff... dużo tego :) ale za tam długą nieobecność coś wam się przecież należy! Jeszcze jedno... robię kolaże z dedykacją na zamówienie. Jeśli ktoś nie wie o ci chodzi, już pokazuję:


Chodzi mniej więcej o to, że wy piszecie mi z jakiej rasy koniem wam zrobić dedykacją, a ja go dodaję w następnym poście, lub (jeśli się pojawi) o w zakładce 'dedyki'. Na koniec macie jeszcze z koleżanką ze szkoły i Olympią ❤

 Mam nadzieję, że będzie dość duże zainteresowanie moim pomysłem (dedykami)
Pa pa!

~Jamie~

8 komentarzy:

  1. W jakim programie przerobiłaś zdj?

    OdpowiedzUsuń
  2. W aplikacji Photo Grid na telefon. Polecam, bo zajmuje bardzo mało pamięci, a jest przydatna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to jest aplikacja na telefon, to jak przerobiłaś zdj? 😐 (Chodzi mi o to, że przerobiłaś to w aplikacji na telefon, to skąd to zdjęcie?)

      Usuń
    2. Zdjęcia pobrane z mojego bloga (jeśli o to ci chodzi)

      Usuń
  3. Zazdro 36 pkt. Nie znoszę miast xD Zawsze na weekend przyjeżdżam do babci na wieś <3

    Oooolyy xddd

    P.S. jaka sexsy jestę na tym zdjęciu xd (byłam na koncie kuzyna xD)

    OdpowiedzUsuń
  4. A cb do SSO namówiłam ja xD

    Ojej! Dzięki za to zdj z Bigheart <3 Sory, że dopiero teraz piszę koma, ale nie wiedziałam, że napisałaś posta ;-)

    OdpowiedzUsuń