poniedziałek, 2 listopada 2015

Koniec...?

Cześć

Zastanawia was tytuł posta? I słusznie. Doszłam do wniosku, że to wszystko nie ma sensu... Nikt nawet nie czyta tego bloga :c wiem, że powinnam go prowadzić głównie dla siebie, ale...

Ja...

...

Uwielbiam żarty! ❤ oczywiście że nie odchodzę! Nigdy bym tak nie zrobiła! Prowadzę bloga dla siebie, ale też dla innych, którzy lubią go czytać :D 
A co z tytułem? Koniec... SAMOTNOŚCI! Dzisiaj dołączyła do mnie koleżanka. (później dam wam nazwę, bo zapomniałam :ccc)
Dzisiaj wieczorem lub jutro powinny się pojawić zakładki o niej i jej koniach. Narazie będzie ona na czas próbny, więc pojawi się ankieta 'czy chcesz, aby Zuzia została?' 
Tak więc kończę tego posta i odsyłam was na bloga Zuzi o koniach schleich.
Pa pa!


~Jamie~

8 komentarzy:

  1. Seryjnie? Myślisz, że ktokolwiek się nabierze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz... Ja piszę posty na telefonie, więc wygląda to inaczej niż na komputerze

      Usuń
  2. Na początku Ci sie udało, haha XD Mam pytanie... Na SSO jestem Maja Maclord, ale NIE MAJA TYLKO LOUISE xDD Sraja to brzydkie imię, ale nazywam się tak na SSO. Zaproszę Cię, chciałabym się z Tobą spotkać chociaż na godzinę ;3 Masz super bloga! A więc... Gdybyśmy jeździły to ja mam ciuchy że wyglądam jak choinka więc wiesz... Ale jak byśmy były w miejscu to mogę się ubrać w beznadziejne ale ładne rzeczy xd Mam 7 level i SR. Odpisz na to, prosze :c

    Www.schleich-mai.blogspot.com (pisze o sso, byłaś tam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja!!!!!! Jak ty tu trafiłaś!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wiesz jak ja cię dłuuuuuuuuuuuuugo szukałam na SSO? Każdą Maję pytałam, czy to ty!!!!!!!!!! Pamiętasz mnie? Byłyśmy BFF ;-; Wchodzisz jeszcze czasami na mojego bloga? ;-;

      Usuń
    2. Nareszcie wpadłaś❤ Dzięki :D Może szczegółowo umówimy się na e-mailu? (jamie.zebralee@gmail.com)

      Usuń
    3. Jezu Viki popłakałam się truszke :'ccc

      Ok Jamie.

      Usuń
    4. Awww moja koffana! :-* <3

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń