poniedziałek, 5 października 2015

Sesja z Lily i zajawka nowych koni :)

Hej! (sorki, ale już nwm jak się witać...)

Chciałabym was bardzo przeprosić za małą aktywność na blogu, ale po pierwsze: nie miałam ochoty na pisanie postów. Po drugie: byłam bardzo smutna bo Vicka rozwiązała Cute Arrows Friends (jak ktoś jeszcze nie wie, to był to klub do którego należałam od samego początku mojej gry w sso). Tak więc postanowiłam założyć własny klub, Sad Bananas Riders (jak ktoś jest chętny to zapraszam, dużo wolnych miejsc ❤). 
Dobra, koniec pisania o takich rzeczach, może będzie post poświęcony końcowi CAF i początkowi SBR. 
Tak więc dzisiaj wybrałam się na przejażdżkę z Lily w urodzinowym sprzęcie. Macie kilka zdjęć :









To ostatnie tak mi się podoba, że na jakiś czas pewnie dodam je do nagłówka :)

SHIRE

Sso nareszcie dodali zajawkę nowych koni: shire!

Oto ona:


Co o nich myślicie? Według mnie są nawet spoko :)

Niestety muszę już kończyć tego posta bo jutro znowu pobudka o 6.00 D:

Jak wam się podobają zdjecia i nowe konie? Piszcie w komach.

Dobranoc❤!

~Jamie~

P.S. Znowu mam czarne włosy c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz