środa, 11 listopada 2015

Zdjęcia z okazji 11 listopada+ nowe konie

Witam! 
Dzisiaj przywitanie po polsku, ponieważ jest obchodzone święto narodowe dla upamiętnienia odzyskania niepodległości (1918 rok) przez Polskę po 123 latach zaborów. Święto zostało ustanowione w 1837 r. , zniesione w 1945 roku i przywrócone w  1989.

...

Kończąc ten ' wykład historyczny' chciałabym pokazać wam zdjęcia z dzisiejszej sesji w klimacie święta niepodległości (kolory biało-czerwone). Chciałabym również pokazać wam moje 4 nowe konie. Na jednym z nich (shire o imieniu Snowchampion) robiłam dzisiaj zdjęcia. Brak sprzętu na koniu ma na celu podkreślić wolność Polaków.
Zapraszam do oglądania!
















Pamiętacie jak wspominałam o nowych koniach? Oto one:

Marbledancer, koń Appaloosa

Moonpetal, Selle Francais

Iceflower, koń fiordzki

A więc... to już koniec posta :(
Postaram się jutro coś napisać, ale nie mogę nic obiecać :c 
Do widzenia ❤

~Jamie~

9 komentarzy:

  1. Ola, czemu masz takie zajebiste pomysły xD Oddaj trochę talentu c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam też nad zrobieniem dzikiego konia, ale sso ładowałoby mi się przez 30 minut xD

      Co do talentu...

      Nie mam ci czego dać :') jedyne co dobrze robię to... wymyślanie dziwnych rzeczy i czasem znajdzie się jakiś fajny pomysł na sesję na bloga. To tyle talentu. Chociaż nie... jest jeszcze rysowanie postaci z ,,Naruto" (ty robisz to o niebo lepiej ;-; ) i prestawianie (prawie) wszystkiego w pokoju

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Foko, wejdziesz na mojego bloga i zrobiłabyś mi tu reklamę? xD adres to: http://greatrockandmetalbands.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń