niedziela, 6 września 2015

Powrót oraz newsy

Ohayo!

Na wstępie chciałabym bardzo przeprosić was  za to, że tyle czasu nie było postów na blogu :c
Sso mi przestało działać, więc nie miałam o czym pisać :ccc (jeśli widzieliście moją postać, wiedzcie że nie byłam to ja)
W roku szkolnym postaram się regularnie wstawiać posty na bloga (pod warunkiem, że nie będę miała zbyt dużo nauki i że sso zacznie mi działać) ;)

Przejdźmy do newsów!

1. Wygrałam konkurs u Olympii❤

2. Co jakiś czas będę dodawać posty o jakiejś innej grze i figurkach schleich

3. Napisałam do supportu o tym, że star stable nie działa mi od ponad dwóch tygodni

4. Mam pomysł na serię na blogu c:


Może nie jest tego dużo, ale co tam...

Teraz pokarzę wam moją pracę wysłaną na konkurs Olympii:


Podoba wam się? W następnym poście pokażę wam moją nagrodę, czyli edita od Olympii Ponylake :)


~Jamie~

3 komentarze: