niedziela, 20 września 2015

Challange tygodnia #1

Hey yo!

Dzisiaj przybywam z pierwszym postem z serii 'challange tygodnia' :) Challange niestety nie odbył się w DUD, ponieważ prawie nikogo tam nie było. Ale za to wykonałam go w dwóch innych miejscach: Moorland i Fort Pinta.


Moorland




Fort Pinta



Odpowiedzi wszystkich, były prawie takie same ,,Przecież nie ma świąt!"  No ale co? Przecież jak chcę to mogę robić takie wyzwania :)
Po zakończonym challange'u poszłam robić questy... Ale zapomniałam zmienić stroju na normalny, i wszyscy się na mnie dziwnie patrzyli...
Podczas robienia zadań, zrobiłam jedno zdjęcie:





Jeszcze co do questów... To był najlepszy rodzaj zadań jaki jest, czyli kontynuacja zadań z Alex i Lindą (kontynuacja fabuły ❤).
Dzisiaj część dalsza, bo musiałam czekać do następnego dnia (do dzisiaj) aż Linda znajdzie coś w książkach o Jonie Jarl.

Kolejna sprawa: pamiętajcie, żeby powstrzymać mnie przed kupieniem nowego konia dopóki Północ nie będzie miała 15 lvl'a (ma 13).

Narazie to by było na tyle. Jeśli o czymś zapomniałam, to wstawię to w ciągu dnia, ponieważ jestem chora i siedzę cały czas w domu.
Miłego dnia!


~Jamie~

2 komentarze: