czwartek, 24 września 2015

3 new horses!

Dzień dobry!

Jak już pewnie mówiłam, wpisałam mój kod (z kartki) na 5000sc. Tak więc kupiłam trzy konie: fryza i dwa morgany :D podczas kupowania, gadałam z Victorią Diamondson (ona mi doradziła kolor pierwszego morgana).

Oto moje nowe konie:




Starrider


Dragonblood


Wolfeye


Niedługo dodam je do zakładki 'Moje konie' więc zaglądajcie tam jak chcecie lepiej poznać (nie tylko) nowe konie. Piszcie w komach czy imiona do nich pasują i czy wam się podobają :) pozostałe sc zostawiłam na nowe rasy koni. To by było chyba na tyle...

Aha! Jeszcze jedno! To Już pięćdziesiąty pierwszy opublikowany post❤ niedługo dobijemy też do 3000 wyświetleń! :DDD z tej okazji planuję zrobić spotkanie z czytelnikami. Prawdopodobnie odbędzie się ono na plaży w Forcie Pinta, aby mogli przyjść też czytelnicy, którzy nie mają star ridera. Jeszcze nie wiem kiedy się ono odbędzie, ale jak będę wiedzdzieć to dam wam znak :) koniecznie napiszcie czy przyjdziecie i czy podobają się wam moje nowe konie.

Pa pa!


~Jamie~

4 komentarze: