niedziela, 2 sierpnia 2015

Powrót + zdjęcia z koleżanką

Witajcie!

Nareszcie wróciłam c:   Nawet nie wiecie, jak brakowało mi pisania dla was postów na blogu :D   
Nie było mnie, ponieważ byłam na obozie żeglarsko- harcerskim przez dwa tygodnie.
Chociaż wróciłam 29 lipca, to nie znalazłam czasu na posta :c

No ale najważniejsze, że wróciłam❤
Tak więc mam dla was 5 zdjęć z sso z moją koleżanką ze szkoły (to ja jej pokazałam tą grę), która gorąco pozdrawiam. Paczajcie na fotki:

UFO O.o





Ok, to koniec zdjęć :c
Więc narazie! o postaram się pisać tak często, jak będzie to możliwe❤


~Jamie~

6 komentarzy:

  1. Hej Jamie! To ja Olympia. Nominowałam Cie do Short Tale.
    Więcej na: kochamysso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hmmm... mam smutną wiadomość :c napiszę ją w komentarzach, bo nwm czy blogger odpali mi z telefonu. Chodzi o to, że nie ma mnie w domu i mam dardzo słaby internet a na dodatek nie mam kompa... na sso może wejdę żeby pokazać jej grę (wejdziemy na jej komputerze)
      No to na tyle informacji...
      Narazie!

      Usuń
  3. Ej! Miałaś pisać częściej posty! Ja czekam, Heloł?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń