niedziela, 16 sierpnia 2015

Nominacja do Short Tale

Dzień dobry!
W dzisiejszym poście poruszę temat nominacji do Short Tale. Nominowała mnie Olympia Ponylake. Dzięki❤
Jeśli ktoś nie wie o co chodzi w Short Tale, napiszę pod koniec posta

Harry Potter- no chyba nie...

Pewnego popołudnia, gdy wybrałam się z Diamondpearl na przejażdżkę po ogrodzie w winnicy, stało się coś dziwnego... A mianowicie: zza ogromnego krzaka wyskoczyła na mnie dziewczyna ubrana cała na czarno jadąca na fryzie i krzyknęła ,, AVADA KEDAVRA! " wskazując na mnie.  A ja zamiast pomyśleć, od razu napisałam ,,Protego!"... I wtedy sobie przypomniałam, że ,,Protego" nie zatrzyma zaklęcia śmierci :c
I wtedy razem z nią zaczęłysmy się śmiać i pisać o Harrym Potterze xD

KONIEC


Ok, to skoro koniec to czas na zasady Short Tale. Więc tak:

Wystarczy opowiedzieć śmieszną lub bajeczną historię. Obowiązkowo krótką! Na koniec oczywiście trzeba kogoś nominować

Ja nominuję:
Dianę Archvalley
Magdalenę Dogfield
Paulę Wolfbell


Narazie to tyle. Pa pa❤


~Jamie~

2 komentarze: