sobota, 15 sierpnia 2015

Nowości+ niespodzianka ❤

Hej!
Powracam do was po trzydniowej przerwie. Oczywiście mam dla was kilka newsów z mojego konta i strony sso c:
1. Jest double, co oznacza podwójne sc

2. Korzystając z double, po raz pierwszy w życiu zakupiłam 500 sc, czyli 1000 sc na moim koncie

3. Zamówiłam 5000 sc z Gift Shopu

4. Najważniejszy punkt... kupiłam rudego fiorda :D


To chyba tyle nowości, więc nadszedł czas na najważniejsze!
Powitajcie gromkimi brawami Cinnamoncake! Jest to koń (jeszcze niewiem jakiej płci) rasy fiordzkiej. Kupiłam go w Dolinie Ukrytych Dinozaurów za 780 sc razem ze sprzętem od Kalltersów.
Ok, już trochę o nim wiecie więc przejdziemy do zdjęć:







Tak więc jak już zapoznaliście się trochę z Cinnamoncake, to odpowiedzcie mi na pytania:
a) czy fiord wam się podoba?

b) chcecie niedługo zdjęcia z przejażdżki i treningu Cinnamoncake?

c) jakiego konia kupić jako następnego?


Pamiętajcie odpowiedzieć w komach na pytania. W tym poście to by było na tyle❤ pa pa!


~Jamie~

11 komentarzy:

  1. Mi się podoba :) Zdjęcia z przejażdżki i treningu - jestem za! Nie mam pojęcia, co do konia. Jest tyle fajnych koni <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) Chcę zdjęcia! Morgan ^^

    PS. Spotkałaś mnie dziś na sso ;p I nie odpisałam ci ponieważ jadłam zupę xD

    Madzia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I musisz mi pomóc ja również jutro kupuję 5 tys sc i mogłabyś mi pomóc jakie konie kupić to moja lista :

      1.Tinker
      2.Fryz
      3. ? xD
      4.?
      5. Też nw xD

      Oczywiście pomóc też może inna osóbka niż Jamie :)
      I prosiłabym aby konie się nie powtarzały!
      Macie tutaj moje konie :

      http://ssomagdalenadogfield.blogspot.com/p/moje-konie.html

      Prosiłabym o odpowiedz xD
      To na tyle :3
      Magdalena ^^

      Usuń
    2. Możesz kupić: Pinto, Appaloosa, Północno- Szwedzki...

      Usuń
    3. Właśnie zastanawiam się nad SelleFrancis i go kupuje. xd jeden tysiąc sc zostawię na nową rasę xd Pinto jeżeli chodzi o te nowe to nie :/ A nad appollosa się zastanawiam xd Jamie mam pytanko, kiedy będziesz na grze ? Bo chciałabym cię spotkać pogadamy sobie. Dobra to ja idę budzić brata bo jadę z nim do miasta po paysafecard i na hamburgera ha ja wszyściutko stawiam xd nawet autobus xd

      Madzia

      Ps sorki za błędy ale pisze z telefonu

      Usuń
    4. Prawie codziennie do końca wakacji będę koło 12.00, 16.00 lub po prostu na cs c: (jutro [wtorek, 18.08.2015 r.] raczej koło 20.00, bo idę z koleżanką na rolki, a potem muszę posprzątać w pokoju :ccc )

      Usuń
  3. Ktpiłaś akurat tego fiorda który mi się nie podoba :-/
    Zdjęcia możesz dać
    Nwm, którego chcesz
    Wow, skąd u ch nagle tyle osób?! Łał

    OdpowiedzUsuń
  4. Ktpiłaś akurat tego fiorda który mi się nie podoba :-/
    Zdjęcia możesz dać
    Nwm, którego chcesz
    Wow, skąd u ch nagle tyle osób?! Łał

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej!!!!!!!!!
    byłam z tobą przy kupnie tego konia.
    To ja Karoline Moesebell.
    A i kup teraz czarnego Appolosa.
    byziaki papa

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam ❤
    Ok, jak sso usunie błąd z mojego konta (nie widzę kolorów mówi dodanych koni) to spk

    OdpowiedzUsuń