piątek, 3 lipca 2015

MEGA BUG!*-* (a właściwie dwa)

Cześć!
Witajcie po kolejnych kilku dniach przerwy! Nie było postów, bo (niestety) nie miałam czasu :(

Przejdźmy zatem do tematu posta :D

Pierwszy bug... Nwm czemu tak jest :c
Chyba nie muszę opisywać...? Wystarczy, że spojrzycie na zdjęcia:






Sprzedają tu konie- duchy!
A teraz... drugi, o wiele dziwniejszy bug. Zgadnijcie gdzie się znalazłam!
Byłam w... Górach Jora! Jak się tam dostałam? Poprostu wsiadłam do autobusu do JCP i... pojawiłam się tam:





Aaa!!! Człowiek, który chodzi w miejscu!!!



Zaczęłam iść tą drogą... nie doszłam nigdzie :'( Ale widoki były piękne!






Widzicie te super jeziorka po obu stronach drogi?

Ścieżka biegnie do góry...

Widać kolejne jeziorko ❤

Idę dalej

Granica 'jakości' grafiki
Daleko jeszcze? XD

Ostatnie jezioro... od dzisiaj nazywa się 'Jezioro Jamie' dlatego że ja je odkryłam :D


Najgorsze w tym wszystkim było jedno, a mianowicie to, że nie miałam ze sobą konia :c
I pomyśleć, że te tereny będą kiedyś otwarte...
W którymś z następnych postów, pokarzę wam jeszcze kilka ciekawych rzeczy, które tam widziałam.
A narazie...to by było na tyle
Papa!


~Jamie~

4 komentarze:

  1. Widzę, że miałaś szczęście z tym drugim bugiem. To prawie jak spoiler od strony SSO :D Ciekawa jestem, kto jeszcze wpadł na podobny błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom :D
    P.S. zajrzyj do 'polecane blogi'

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, nie ma to jak zwiedzać JCP w Górach Jora :')

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh , już dawno temu też mialam ten 2 bug ;)

    OdpowiedzUsuń