wtorek, 14 lipca 2015

Kilka powodów nieobecności

Witajcie!

Bardzo przepraszam za przerwę w pisaniu, ale na moim sso tyle się działo..
Po pierwsze: mam 15 lvl

Po drugie: otworzyłam DUD

Po trzecie: Vicka miała sr, więc miałyśmy spotkania z np. grą w slendera

Widzicie więc czemu mnie nie było przez 11 dni :c

Ale teraz wróciłam! Postaram się wrzucić wieczorem post ze zdjęciami...

Mam Jeszce jedną wiadomość, tym razem smutną: wyjeżdżam na dwa tygodnie na  obóz żeglarski na Mazury, gdzie nie będzie internetu więc nie będzie mnie na sso oraz nie będzie postów na blogu D: wracam 29.07.2015 koło godz. 20.00 więc może dodam jakiegoś posta ;) moim kontem (prawdopodobnie) będzie się zajmować Vicka
Narazie!



sorki za mój charakter pisma :(
~Jamie~

3 komentarze:

  1. Super zdjęcie ;)

    Będzie mi brakować postów tutaj ;-;

    Ale odpoczywaj ;3 Miłego wyjazdu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcie ;)

    Będzie mi brakować postów tutaj ;-;

    Ale odpoczywaj ;3 Miłego wyjazdu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki ❤ ale może napiszę kilka postów na zapas o tym, co było podczas nieobecności i będę je udostępniać raz na dwa dni...

    OdpowiedzUsuń