niedziela, 6 grudnia 2015

Mikołajki 2015!

Hai! (po indonezyjsku)

Jak pewnie wiecie, dzisiaj jest 6 grudnia, a więc... Mikołajki! 
Ten post wyjątkowo nie będzie o sso, ale o prezentach (sama je wybierałam:3)
A więc zaczynajmy!

1.
Uwielbiam ❤


2.
:3


3.
I... Najlepsze na koniec ❤❤❤

4.
Hue hue hue... it's me :)

Ok, to teraz może opowiem coś o tych rzeczach.

1.
Kiedy tylko to zobaczyłam, zapragnęłam to mieć :)

2.
Eee... spróbuję za tydzień, bo wtedy kończy się moja próba silnej woli (miesiąc bez słodyczy). Ahh to harcerstwo :')

3.
To samo co w punkcie pierwszym, ponieważ uwielbiam rysować :)

4.
❤❤❤

A wy? Co dostałyście? Pochwalcie się w komentarzach! A ja w tym czasie idę rysować kolejne postacie z ,,Naruto"

Selamat tinggal !

~Jamie~

P S. Niedługo kolejny post z serii 'Gdzie ja jestem' :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz